.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد استاندار گلستان از وضعيت ترافيكي گرگان

استاندار گلستان ضمن انتقاد از وضعيت ترافيك شهر گرگان گفت: چگونه ممكن است اين شهر با اين جمعيت از داشتن حتي يك پل روگذر و زيرگذر محروم باشد.

جواد قناعت در نشست با اعضاي شوراي شهر، شهردار و فرماندار گرگان با اشاره به موضوع ترافيك در شهر گرگان افزود: تاسف‌آور است كه مركز استان گلستان با چنين وضعيتي در خصوص ترافيك مواجه باشد.

وي تصريح كرد: انتظار است وجه كاري اعضاي شوراي شهر گرگان در زمان مسئوليتشان بر ساير فعاليت‌هاي آنها اولويت داشته باشد.

استاندار گلستان گفت: نبايد به دليل مسايل سليقه‌اي، فكري و جناحي،‌ وقت مردم را هدر دهيد زيرا كاركرد اجتماعي شورا بر فعاليت سياسي آنها اولويت دارد.

قناعت اظهار داشت: طبيعي است كه از نظر فكري متفاوت باشيد اما لازم است براي رفع مسايل ريز و درشت مردم با هم اتفاق نظر داشته باشيد.

وي ادامه داد: اينكه پيشرفت نمي‌كنيم، مقصر خودمان هستيم و از سوي ديگر به دليل آنكه با يكديگر حتي در مسايل كاري وحدت نداريم، متاسفانه كم‌كاري‌ها را به گردن ديگران مي‌اندازيم.

استاندار گلستان خاطرنشان كرد: داشتن انسجام‌كاري در شوراي شهر براي اعضا آن نيز مفيد و با ثمر خواهد بود زيرا با برخورداري از انسجام كاري، اقدامات مورد نياز براي شهر بهتر و مناسب‌تر انجام مي‌شود.

قناعت در مورد مسايل مطرح شده از سوي اعضاي شوراي شهر و شهردار گرگان در خصوص مشكل پيش آمده با اداره كل دخانيات گلستان،‌ خانه‌هاي سازماني اداره كل منابع طبيعي استان در محور ناهارخوران، ساخت و ساز غيرمجاز و خلاف قانون دانشگاه علوم كشاورزي در معبر خيابان و ساخت مجتمع چند منظوره فرهنگي اين شهر گفت: معاونت عمراني استانداري گلستان موظف است طي جلسه ويژه نسبت به رسيدگي فوري براي مسايل پيش آمده اقدام كند.

وي خاطرنشان كرد: مشكلات مركز استان گلستان براي استانداري در اولويت قرار دارد بنابر اين لازم است هر سه ماه يكبار نسبت به دغدغه‌ها و مشكلات پيش آمده با حضور اعضاي شوراي شهر، ‌شهردار، فرماندار در استانداري چاره‌جويي شود.

قناعت درباره زيباسازي شهر گرگان خطاب به شهردار گفت: شهر گرگان چهره زيبايي ندارد،‌ بهتر است تفكر زيباسازي را با ارائه طرح‌هاي مناسب و جذاب عملياتي كنيد و به فكر زيباسازي شهر گرگان باشيد.

وي اظهار داشت: سايت اداري استانداري از نظر زيباسازي نياز به رسيدگي جدي و ويژه دارد از آن جايي كه استانداري گلستان هر روز از سراسر كشور و كشورهاي خارجي ميهمان دارد لازم است اقدام عملي مناسبي از سوي شهرداري براي زيباسازي آن به عمل آيد.

استاندار گلستان در مورد المان ميدان بسيج به عنوان ميدان و نماد ورودي شهر نيز گفت: نماد هر شهر براي شهروندان و مسافران از اهميت زيادي برخوردار است، بنابراين به سرعت در تكميل عمليات اجرايي آن تلاش كنيد.

المان ميدان بسيج گرگان به عنوان يكي از طرح‌هاي عمراني مهم اين شهر در اجرا به دليل كسري اعتبار با وقف مواجه شده است و در حال حاضر شهرداري گرگان از پيمانكار مربوطه خواسته است كه تا جذب اعتبار نسبت به تامين هزينه‌هاي لازم اقدام كند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.047 seconds.